Слова Премудрости.

Одинъ есть Богъ, Сотворитель неба и землѣ.

Азъ есмь Господь Вогъ твой, изведый тя изъ земли египетскія, отъ дому работы Да не будутъ тебѣ бози иніи предъ лицемъ моимъ (Ѵ. Мойс. Ѵ. 6-7).

Вогъ есть вѣчный (св. Григ. Бог.).

Прежде даже горамъ не быти и создатися земли и вселеннѣй, и отъ вѣка и до вѣка ты еси (Пс. LХХХІХ. 2).

Для Бога нема ничъ мвнувшого и ничь будущого; предъ Богомъ есть одна лишень теперѣшность (св. Авг.).

Все, що мы минувшостію и будучностію зовемъ, у Бога есть все то теперѣшне (св. Гр. Ват.).

Одинъ день передъ Госаодемъ яко тысяща лѣтъ и тысяща лѣтъ яко день одинъ (ІІ. Петр. ІІІ).

Яко Духъ Господень испольни вселенную (Прем. 1. 7.).

Нема мѣстця безъ Бога и кажде мѣстце въ Бозѣ есть (св. Илар.); о немъ бо живемъ и движемся и есмы (Дѣян. ХѴІІ.).

Богъ нѣчимъ не есть обнятый, нѣ обмеженый; Богъ есть всюда а всюда цѣлый (св. Григ. Вел).

Богъ есть цѣлый въ небѣ и на земли, въ самомъ небѣ есть Онъ цѣлый, на самой землѣ есть цѣлый, и на каждомъ мѣстци неба и земли есть цѣлый (св. Авг.).

На всякомъ мѣстѣ очи Господни смотряютъ злыя же и благія (Причт. ХѴ. 3).

Аще утаится кто въ сокровенныхъ и азъ не узрю ли его, рече Господь? (Ерем. ХХІІІ. 23).

Богъ есть неизмѣнный: „Ты же тойждѳ еси“ (Пс. СІ. 28.).

Не яко человѣкъ Богъ колеблется, ниже яко сынъ человѣческій измѣняется (ІѴ. Мойс. ХХІІІ. 19.).

Люди змѣнилися, Богъ нѣколи, Онъ все той самъ (св. Авг.).

Богъ есть всевѣдущій. „Съ небесе призрѣ Господь, видѣ вся сыны человѣческія“ (Пс. ХХХІІ. 13).

Очи Господни тмами темъ крать свѣтлѣйшіи солнца суть (Сір. ХХІІІ. 27).

И нѣстъ тварь неявлена предъ нимъ, вся же нага и объявлена предъ очима его (Евр. ІѴ. 13.).

Яко не испытаны судове Его и неислѣдованіи пути Его. Кто бо разумѣ умъ Господень, или кто совѣтникъ Ему бысть (Римл. ХІ. 33—34).

Не суть бо совѣты мои, яноже совѣты ваши, ниже якожѳ путіе ваши, путіе мои, глаголетъ Господь (Ис. LѴ. 8.).

Яко возвеличишася дѣла твоя Господи; вся премудростію сотворилъ еси (Пс. СІІІ. 24).

У Бога же вся возможна (Мато. ХІХ. 26.).

Той рече и быша; той повелѣ, и создашася (Исая. CХLѴІІІ. 5.).

Кто возглаголетъ силы Господни? (Пс. СѴ. 2.).

Никтоже благъ, токмо одинъ Богъ (Марко Х. 18.).

Якъ солнце освѣчае неизмѣримы просторы неба, такъ доброта Божа огортае всѣ сотворѣня, навѣтъ и нерозумны звѣрята не суть еи позбавлены (св. Ефр.).

Тако бо возлюби Богъ міръ, яко и Сына своего единороднаго далъ есть, да всякъ вѣруяй въ онь, не погибнетъ, но имать животъ вѣчный (Іоан. ІІІ. 16.).

Вольши сея любве никтоже имать, да кто душу свою положитъ за други своя (Іоан. ХѴ. 13.).

Коль благъ Богъ Ізраилевъ правымъ сердцемъ (Пс. LХХІІ. 1.).

Вѣми же, яко любящимъ Бога вся поспѣшествуютъ во благое (Рим. ѴІІІ. 28.).

Отецъ мой возлюбитъ его и къ нему пріидемъ и обитель у него сотворимъ (Іоан. ХІУ. 23.).

Солнце сіяетъ на злыя и благія и дождитъ на праведныя и на неправедныя (Матѳ. У. 45.).

Богъ подобно робитъ якъ лѣкарь, если палитъ и крае тѣло наше, то только изъ любви (св. Авг.).

Не хощу смерти грѣшника умирающого, глаголетъ Адонаі Господь, но еже обратитися ему отъ пути своего и жити души его (Езек. ХѴІІІ. 32.); долготерпеливъ на насъ, не хотя да кто погибнетъ, но да вси въ покаяніе пріидутъ (ІІ. Петр. ІІІ. 9.).

Море мае свои береги и границѣ, но милосердіе Боже безграничне есть (св. Іоаннъ Злат.).

Глаголю же вамъ, яко всяко слово праздное, еже аще рекутъ человѣцы, воздадятъ о немъ слово въ день судный (Матѳ. ХІІ. 36.).

Начало премудрости страхъ Господень (Пс. СХІ. 10.).

Блаженъ мужъ, бояйся Господа (Пс. CХІ. 1.).

Никтоже знаетъ Сына, токмо Отецъ, ни Отца кто знаетъ, токмо Сынъ и емуже аще волить Сынъ открыли (Матѳ. ХІ. 27.).

Кто просто глядитъ въ солнце, того оно ослѣпляе, а если не устане глядѣти, то ослѣпне. Такъ само есть и съ тайнами св. вѣры, кто хоче ихъ розслѣдити, того розумъ буде помраченный (св. Авг.).

Одна душа людска больше вартае, якъ всѣ звѣзды неба (св. Іоан. Зл.).

Не бойтеся убивающихъ тѣло, души же не могутъ убити (Матѳ. Х. 28.).

Нѣсть Богъ, Богъ мертвыхъ, но Богъ живыхъ (Матѳ. ХХІІ. 32.).

Якъ желѣзо вложене въ огонь, стае якъ огонь розжарене, такъ и человѣкъ черезъ ласку св. Духа стаеся Богу подобный (св. Вас. Вел.).

Черезъ ласку св. Духа стаемся подобны Ангеламъ, бо и въ нихъ мешкае Духъ Св. (св. Вас. Вел.).




[BACK]